
Onder de oppervlakte
Zodra iemand bij een bedrijf binnenstapt, krijgt hij al een eerste indruk. Wat straalt het bedrijf uit,
hoe gaan de mensen met elkaar om, hoe verlopen de werkzaamheden? Maar zo’n eerste indruk zegt
lang niet alles. Want onder die oppervlakte speelt vaak veel meer. Om dat bloot te leggen, hebben
wij de 5A-methode ontwikkeld.
De 5A-methode staat voor Analyse, Aanpak, Actie, Afstemmen en Adopteren. Iedere A staat voor
een fase. De Analyse is een cruciaal begin, waarbij we samen met u de knelpunten en doelstellingen
vaststellen. Aan de hand daarvan bepalen we de aanpak, gaan we die realiseren en zorgen we voor
een breed draagvlak in de organisatie.
De 5A-methode heeft zich al vele keren bewezen in diverse soorten organisaties. Iedere keer zetten
wij de methode op een andere manier in, want ieder bedrijf is anders. Soms is er behoefte aan
coaching, een andere keer aan consultancy.
Wilt u meer weten over onze 5A-methode? Neem dan gerust contact op, ik vertel er graag meer over.
Fred Milius